Search This Blog

Tuesday 31 July 2012

Pengalaman sewaktu aku di sekolah


assalammualaikum dan selamat sejahtera smue,aku nk story at korg nie skit,ini mngenai ex-bf aku dan mmber dy,mcamni citenye..sewaktu aku nk pegi tndas,aku lalu la klas ex aku,aku trpkse lalu sbb aku da xde jlan lain nk lalu mne arn,so,aku lalu la situ smbil pndg tmpat lain,lpastu mmber dy yg si capital F ngan capital I ejek aku bajet,per,aku rse mcam nk sound dyorg jek,sbb dyorg tu lgi bajet dri aku,trjrit jrit ckap aku bajet,pdhal dy lgi bajet,nsib baik blan ramadhan,law x da mmg dak tu kne mkan pnmpr ngan aku,msalahnye aku brmsuhan dgn ex aku bkannye ngan dyorg,yg dyorg nk cri psal jgak tu knape?blan ramadhan ke blan biase ke,sme je dyorg tu,xde prubhan pown,stiap ari asyik mnyakitkn ati aku jek,xbole ke stiap ari aku xbole nmpk ex aku n mmber dy tu,nie x stiap ari aku trjmpe dy,law aku trjmpe dyorg mmbwatkn ati aku tenang xpe la jgak nie x bwat ati aku mkin bnci dkat dyorg ad la..ish,aku mmg bnci gile ar ngan orng yg mcm tu,skew ambik port psal orng lain pdhal dy xde kne mngene ngan aku pown..

nie lgi satu,awek si ex aku nie plak dy main tduh2 xtntu psal plak ngan aku,dy ckap aku nie kcao hbungn dyorg tngah msre2,ntah bile mse lak aku kcao hbungn dyorg?stahu aku aku xgnggu idup dyorg pown,aku bwat hal aku sndiri,dy bwat hal dy sndiri,yg dy nk tduh2 aku tu pesal,pstu ckap aku nie betine jlanan ngan betine sundal,hbis dy tu ape?bohsia karat!!da dy cri psal ngan aku mstila aku ngan mmber aku tros gnggu idup dy,'wei pompuan,kau kne ingt eh,skali kau tduh aku mcm2 n bruk2 kn aku,brkali kali aku akn bwat idup kau mrane,ingt tu!!!'

korng nk tw x spe nme ex aku tu?nme dy capital E,aku xbole bgi nme pnuh dy,korng fham2 jela arn,yg aku slalu cite psal dy dkat korng tu la,aku fkir kitorg akn kkal lme tuk slame lmenye,tpy rpe2nye sngkaan aku mlisit,bknnye kkal brsme tu slame lmenye tpy kkal brmusuhn tuk slame lmenye,ish,hnye tuhan je yg tw betape sakitnye ati aku nie bile ex aku ngan mmber dy bwat aku mcmni,aku mmg mnyesal gile knal dyorg tu,law bole aku nk putarkn mse n aku xkn knal dyorg,tpy aku xbole putarkn mse sbb tu smue allah yg tntukn,allah da tntukn nsib kite mcmni nk bwat camne agi arn,inilah nmenye dugaan!!

tpy aku mmg xkesah ape yg dyorg nk ckap at aku tu,mlut dyorg mmg mcam longkang,bwat pe aku nk kesah,agi pon nie blan ramadhan,dripde aku mrah2,sound2 dyorg dpat byk dose lbih baik aku brbuat baik ngan smue orng,brtaubt,smpat la jgak aku brtaubt,aku da xnak agi la mnambhkn dose agi,brat dok klaw byk dose nie,dose aku da trlmpau byk,aku nk brtaubat!!aku da xnak cople agi,cople tu sperti mmbwat maksiat jgak,brdua duaan ngan laki,maksiat jgak la tu arn,aku xnak mmcm tu agi,aku xkan brdua duaan ngan laki,aku xkan tgur laki,hnye laki yg baim sje aku tgur,laki yg mcm ex aku ngan mmber2 dy tu aku xkan tgur,bwat sakitkn ati aku jek,aku da tekad,aku ttap dgn kputusan aku tuk xnak cople agi,biarlah bwat mse nie aku tumpukn kpade pljran dlu,mmeningkn kpale hotak aku jek fkirkn psal cinte2 nie,tpy aku plik jgak nape la aku nie pndai satukn orng brcinte tpy aku sndiri xpndai satukn cinte aku,plik tol la aku nie,whatever la,diri aku sketi aku la arn..hehehe..okay la smpai sni saje..okay bubye..

No comments:

Post a Comment

don't be shy:leave your comment