Search This Blog

Thursday 2 August 2012

Love_Story: CINTA ITU APA?

Love_Story: CINTA ITU APA?


hye korunk..kite brtemu kmbli di dlm blog aku..hehehe..okay,arini aku nk cite ape agi ek??hurmm..okay,kan aku da tnye korunk cinte itu ape arn,tajuk pown da trtulis dkat atas uh,skrang aku da tw da ape itu cinte,cinte laki dan pompuan ad lbih kurg sme,ad jgak lbih kurg xsme,yg aku tw cinte nie kite xbole diprmainkn,sbb klau kite mmpermainkn cinte kite sndiri,kite sndiri akn dpat akibatnye..

mule2 aku pnah mmpermainkn cinte,aku bwat smue nie disbbkn aku ksian tngok akq aku yg slalu diprmainkn oleh cinte,disbb itu la aku start nk mmpermainkn cinte,dgn smue laki nie aku lngsung xde prsaan cinte pown,smue tu hnyelah skdar mainan persaan jek.hahaha..jhat arn aku..tpy skrang da x,aku da brubah,sbb aku da kne blik,aku da byk kli mmpermain perasaan laki,skrang nie aku plak yg kne,aku plak yg kne diprmainkn oleh laki..mmg sgt prit aku rsekn.aku mnyesal sbb mmpermainkn laki..

skrang nie aku jnji aku xkan mmpermainkn laki agi,tpy klaw laki tu mmpermainkn aku,tw la nsib dy ape,tw la aku ajr dyorg,korg nmpk aku pndiam tpy sbnarnye aku nie pndai dlam mrncng ssuatu..korg xbole main2 ngan aku..!!

okay la..smpai cni sje..tata!bubye!

No comments:

Post a Comment

don't be shy:leave your comment