Search This Blog

Tuesday 11 September 2012

My Live


hye korunk....korunk ape kaba?da lme kau xberblog nie arn,aku nk bwat cite bru,tpy asyik lupe jek..okay,nie aku ad cite bru..aku ad something nk ckap at korunk nie skit,n aku nk pendpat dri korunk la yek..aku nk cite psal idup aku nie skrang..

idup aku nie skrang da mcm2 tragedi belaku,psal mmber aku ilng,tpy da jmpe da,psal mmat2 yg aku bnci gile at skola,psal aku bina idup bru ngan dak laki penang..mcam2 la belaku,aku pon xtw nk mule dri mne,aku mule dri pkwe aku dak penang tu la yek..skrang nie aku boley la jgak setie ngan pkwe aku tu,tpy aku tkot la,aku tkot law aku setie ngan dy tpy dy xsetie ngan aku,dy main kayu tige,tu yg aku tkot..

skrang nie aku xboley da nk stie ngan laki,sbb ckup la sekali aku setie,mlah dy mmpermainkn plak ati aku,jjurnye aku xboley tipu ngan diri aku sndri,aku boley ckap ngan korunk yg aku nie ske,syng,cinte at bdak penang tu,tpy sbnarnye hati aku msih blom mlupekn ex-bf aku capital e,aku rse dy la laki yg pling istimewa bgi aku,aku fkir dy akn setie ngan aku,tpy rpe2nye x,aku mnyesal atas prbuatan aku,aku da pnah nasihatkn mmber aku,tpy dy xnak pcye jgak,dy ttap ngan pndirian dy..

akhirnye dy sme ngan aku,cintenye dipermainkn,dy mendpatkn cinte plsu dri laki tu,sme dgn aku,aku fkir aku da mule lupekn skit dmi sdikit tntng capital e tu,tpy siang tdy,mmber aku pegi imbas kmbali kisah aku ngan capital e tu,mule2 aku bole than agi sebak di dada aku,sbb aku tahu mmber aku tu ad ahti at dy,cbe kau byngkn,orng yg slme nie kau anggp dy sbgai kwan rpat kau,rupe2nye dy ad hati dkat pkwe kau,ape kau rse?dy snggup nk tngok kau berpcah belah ngan pkwe yg kau syng,sdeyh arn dpat kwan yg mcm tu,tpy aku xkesah,bgi aku dy la shbat dnie akhirat aku,ape kekurngn dy pon,aku ttap akn syng dy sperti kluarge aku sndiri..

kn dy da cite psal mse silam aku ngan capital e tu arn,da smpai thap yg pling aku xboley lupekn,mse aku tngok muke comel capital e tu,dy ddok sbelah aku,dy gnekn ayat2 yg mmbwatkn hati aku cair,mate dy brklip2,comel sgt..!!smpai thap tu,aku tros lpaskn tanggisan aku tu,smue dak pompuan tngok aku nangis,rmai yg tnye npe aku nangis,tpy aku diam jek..aku pon plik npe aku ssah tol nk lupekn dy,ex2 aku yg dlu2 sng jek aku lupekn,tpy npe dy aku xboley lupekn?npe dy sntiase muncul dlam mimpi aku,dlam ingtan aku,dan muncul dpan mate aku?npe?

pstu siang tdi,aku asyik trnmpk dy jek,tpy dy xnmpk aku,aku je yg nmpk dy,stiap kli aku trsrempak ngan dy,hati aku msti rse sbak,tkak aku msti sakit,asyik btok2 jek..n aku akn sntiase pndng dy,dy tngah dating ke,ape ke,aku msti tngok je dy,bile aku tngok dy ktawe,dating ngan awek dy,muke dy nmpk cerie jek,aku bhgie bile nmpk dy cerie,tpy mmber aku ad ckap camni 'kau syng dy,kau snggup lpaskn dy gre2 nk tngok dy bhgie ngan pompuan yg dy syng,tpy cbe kau tngok diri kau,kau boley tipu ngan orng lain,kau ckap kau bhgie sgt dpat pkwe bru,tpy kau xboley bhong aku,aku boley tw yg skrang nie kau msih sdeyh,kau msih syngkn capital e,cbe kau lupekn dy,kau ingt tntng diri kau,kau cbe ubah pnmpilan kau,kau ubah diri kau,jgn slalu sdeyh,nti ati kau jgak sakit..'

aku ad trfkir jgak ape yg mmber aku ckap tu ad btolnye,skrang aku nk brubah,aku akn cbe sdaye upye aku tuk lupekn capital e n aku akn cbe idu tnpe capital e,n aku akn cbe idup tnpe tanggisan air mte..aku nk idup ngan pnuh kbhagiaan..ape2 yg mmber aku cite psal sdeyh2,aku akn ckap 'its funny..hahaha'tu jek yg aku akn ckap..sng je arn..

rmai mmber2 aku akn skong aku,dyorg smue akn bgi aku smngat tuk aku lupekn capital e n idup bhagia..this is my live,my live very sadly,but i just can say its funny..okay tu jela yg aku nk cite,sok insyaallah aku cite agi k..

okay bubye..gudnite smue,sweet dream..mimpi aku yek..hehehe..
^_^..

No comments:

Post a Comment

don't be shy:leave your comment