Search This Blog

Saturday 4 August 2012

Sedih


hye korunk..nie aku nk cite skit..psal mlam smlm,aku xtw knape ati aku rse sebak sgt,maybe aku tringtkn dkat exbf aku koyt..sbb slalunyekn bile aku nk tido msti dy sbut 'i love you,gudnite,sweetdream'aku rindu sgt mse saat2 tu,aku rse cam bhgie je time tu,tpy skrang,smuenye da ilang,dan aku xmungkin akn kmbali pde exbf aku tu,sbb skrang dy da bnci gile2 dkat aku,dan xmungkin dy ad prsaan syng agi dkat aku,mungkin mmg btol aku yg slah,aku da bwat dy mrah dkat aku,dy bnci dkat aku,sbb aku bwat smue nie sbb dy,aku xnak dy trlalu brhrap sgt dkat aku,aku tkot nti dy kcewa gile2 ngan aku,sbb tu la aku bwat camtu dkat dy,hnye tuhan shje yg tw ape sbb aku bwat camtu dkat dy..bgi aku,aku da bhgie sgt2 bile tngok dy bhgie ngan pompuan lain yg brnme feeda..

aku skew sgt2 bile tngok dyorg ktawe,malu2..so sweet..lpastu ambik gmbr sme2,dyorg mmg psangn yg sesuai..bknnye mcm aku,aku xsesuai ngan exbf aku,law boley aku nk cri laki yg mcm aku,aku nie bknnye skew mmilih atw crewet,tpy smemgnye aku nk cri yg trbaik tuk aku,aku nk cri laki yg baik,tpy ssah nk cri laki yg baik,sbb trdpat byk laki didunie nie jhat..law ad yg baik pown ssah nk dpat..aku xtw nk bwat camne agi,kdg2 law aku nangis gile2 aku boley bwat kje gile,tpy aku sabo je..mse tu aku tngok exbf aku ngan awek dy,gmbire jek,brgrao2 snde..smue mmber2 aku tngok aku nmpk cam gmbire jek,tpy ad sorng mmber aku nie tw yg aku xgmbire pon,ati aku sakit sgt bile tngok bkas pkwe aku yg aku syng dgn pompuan lain,hey!law dy tol2 syng dkat aku,da msti dy akn cbe ape2 pown cre tuk dpatkan aku,tpy mlhan dy xnak usaha tuk dpatkn aku,dan pegi ngan pompuan lain,tol ckap mmber2 aku,exbf aku nie,mmg xbole sorng2,dy msti kne ade awek..

law xde awek msti dy akn ckap hdup dy mcm mlang jek,dy akn cri mne2 awek,wlaupon pompuan tu xperfect,dy ttap nkkn pompuan tu,asalkn dy ad awek,dy ad pompuan untuk kpuasan dy,aku sdeyh sgt2 bile dpat tw yg dy ad awek dlu dri aku,aku fkir dy akn bwat ape2 aje asalkn dpatkn aku sprti ex2 aku yg lain,tpy dy mnmbhkn sakit ati aku,dy gmbire2 dpan mate aku,dy bwat maksiat dpan mate aku,hnye tuhan je yg tw betape sakitnye atir aku nie,hncur gile ati aku..law korunk nk tw,sbb exbf aku nie la,yg bwatkn ati aku nie da trttup tuk laki,aku da xde prsaan syng dkat laki,dlam hati aku da xbole time agi laki..rmai da laki aku sakitkn ati dyorg,sbb aku fkir dyorg xkn fham mcmne prsaan aku skrang,skrang aku da luahkn,so,mne2 laki yg pnah aku sakitkn korunk bce la blog aku nie,korunk smue akn fham nape aku bwat korunk mcmtu..korunk msti kne fham yg aku blom brsdie tuk trime korunk dlam idup aku..

aku mntk maaf sgt2 dkat laki yg aku pnah sakiti..aku mntk maaf sgt2,aku tw ape yg aku bwat dkat korunk tu,sdah msti korunk akn rse mcm nk lmpng aku jek arn,aku tw ape kata hati korunk,aku pnah alami jgak mcmtu..law aku msam je ngan korunk,tu mksudnye aku badmood n aku akn bwat kje gile dkat korunk..so,korunk fham2 jela eh..

aku mntk maaf sgt2 law aku ad trslah bhse dkat blog nie yg mmbwatkn korunk trsinggung..i'm sorry!!ape yg aku tlis nie,korunk jgn ambik ati okay..okay la smpai disni sje cite aku..kbubye you allz..!!.. 

No comments:

Post a Comment

don't be shy:leave your comment