Search This Blog

Wednesday 22 August 2012

Hari Raya Aidilfitri


hye smue..!!arini aku nk cite at korunk psal dwit rye yg aku dpat dri ahli kluarge dan sdre mre..dan jge jiran2 yg aku brye ke umah dyorg..rye thun nie ad yg best dan ad jgak yg xbest..

yg bestnye adlah sbb aku dpat dwit rye byk gile thun nie..(ish3,mate dwitan tol aku nie arn)..hahaha..memng byk gile la..cbe korunk byngkan mak aku bgi aku RM150,abng aku yg sulong RM100,abng aku yg ketige RM50,abng aku yg kdue bgi aku RM30..korunk byangkn betpe byknye dwit rye yg aku dpat dri ahli kluarge aku..sdare mre aku lak ad yg bgi aku RM10 dan RM5,dyorg msti akn bgi RM10 atwpon RM5,aku xkesah brpe dyorng nk bgi,asalkn aku brye..nk naik brisi bdan aku nie asyik mkan kuih rye jek..hahaha

law jiran2 aku mcam biase la mstila bgi aku RM1/RM2/RM3 arn..tu pon aku xkesah,asalkn aku dpat mkan kuih rye..hahaha..memng best ar..korunk nk tw ape yg akn aku bwat dgn dwit rye yg byk tu?bli ksut conves la..haha,xde la aku grao jek,mstila aku simpan dlam bank,aku nk simpan tuk mse hdpan..

hurmm..korunk nk tw plak ape yg xbestnye rye thun nie?yg xbestnye adlah aku dmam trok..!!dmam tu yg aku xske,aku pling xske law dmam wktu aku ad smngt nk brye,law dmam biase2 je xpe la jgak,nie dmam trok gile..!bdan aku mnggigil,pnas mcam air bru mndidih,muntah2,mate aku pon rse pnas jek mcam nk nangis..ish3,mse tu aku sabo je dgn ape yg menduge aku nie..

smpai arini aku dmam,tpy cme arini aku da pulih skit la,dan kurg muntah2,kurng pnas n mnggigil,mate pon da xpnas sgt,cme pning2 kpale skit..tu jek..asalkn wlaupon aku xbrye umah jiran2 aku yg lain,dyorg dtng umah aku,aku da dpat dwit rye dri dyorg,best woo..!!hahahaha

okay la..smpai disni shjye sye mnaip blog nie ye..sok insyaallah..sye smbung agi dgn cite yg bru..okay..bye..tata

No comments:

Post a Comment

don't be shy:leave your comment